El Concello de Redondela reveló ayer que la Xunta ha desestimado la subvención solicitada por el ejecutivo local para la obra de saneamiento en los caminos de O Costal y A Coutada Vella, en Cabeiro. Según el escrito remitido a la administración municipal, la Xunta “acordó subvencionar las solicitudes que obtuvieron una puntuación igual o superior a 35,74 puntos”, y aclara que al no alcanzar esta puntuación la solicitud queda desestimada.

La alcaldesa redondelana, Digna Rivas, critica que en la comunicación de la Xunta se explican la puntuación a partir de la que se otorgan las licencias “pero en ningún caso dan a coñecer a puntuación obtida, motivo do rexeitamento, nin os criterios que se seguen para chegar a dita puntuación”, critica.

Rivas señala que, pese al varapalo, los trabajos de saneamiento “vanse facer si ou si” porque, recalca, “este goberno e esta alcaldesa non teñen máis prioridade que os dereitos da súa veciñanza e dar resposta as súas necesidades sen mirar a cor política”, y avanza que solicitarán ayuda a la Diputación.