La alcaldesa de Redondela, Digna Rivas, rechaza las críticas del PP local sobre la ausencia de campamentos urbanos en Semana Santa y sobre la falta de actividades que permitan la conciliación de la vida laboral y familiar de los vecinos. En este sentido destaca que durante toda esta semana se están celebrando actividades medioambientales dirigidas a los niños a través de la construcción de cajas-nidos para pájaros. Unos talleres que se desarrollan en el museo Meirande y en el Multiusos de A Xunqueira con más de 60 participantes.

“Unha vez máis o PP recorre a terxiversación da realidade coa clara intención de desgastar ao goberno”, afirma Rivas, que asegura que “o goberno socialista ofrece feitos concretos e datos irrefutables sobre a potenciación das actividades de conciliación”.

En este sentido señala que “fronte ao mes de campamento de conciliación que ofrecían os gobernos do PP, o goberno socialista realiza campamentos gratuítos durante os meses de xullo e agosto, incrementando polo tanto o orzamento destinado á conciliación, algo que eles non foron quen de facer”.

Así destaca que ahora Redondela oferta durante el verano campamentos de conciliación gratuitos durante los meses julio y agosto, y también se ampliaron los campamentos durante las Navidades “que cobren a totalidade das vacacións escolares”.