La reactivación del Museo Meirande, la Ruta da Auga, la recién inaugurada Senda Verde, lugares de interés del Camiño de Santiago a su paso por el municipio o el cementerio de Os Eidos serán los principales atractivos turísticos que el Concello de Redondela presentará en la Feira Internacional de Turismo (Fitur), que se celebrará a partir de la jornada de hoy en Madrid.

El concello redondelano estará presente en el stand de Xeodestino Ría de Vigo e Baixo Miño, en el que aprovechará la cita para la puesta en valor de su patrimonio histórico, cultural y natural. Así, la alcaldesa del municipio, Digna Rivas, afirmó que “presentaremos diverso material que amosa claramente o enorme potencial que temos en materia turística”.

La regidora explicó que “o Cemiterio de Eidos como punto de referencia histórico-patrimonial, a reactivación do Museo Meirande que o ten levado a converterse nun punto de visita obrigada ou a recén inaugurada Senda Verde, serán algúns dos atractivos que Redondela presentará neste escaparate internacional”.

Por otra parte, Digna Rivas hizo especial hincapié en la necesidad de aprovechar el Camiño de Santiago como vía “permanente de entrada de visitantes”. En este sentido, la regidora del municipio destacó que “non se pode esquecer que somos o punto no que conflúen o Camiño Portugués e o Camiño Portugués pola Costa, dúas das rutas xacobeas con maior crecemento e expansión que supoñen unha oportunidade única para dar a coñecer todo o que Redondela pode ofrecer”, concluyó.