Los grupos municipales de BNG y Manifesto Miñor denunciaron ayer “arbitrariedade” por parte de la Policía Municipal en relación al aforo en las terrazas de los establecimientos de hostelería.

Son 34 los negocios del sector en Gondomar, que mantienen en torno a 78 puestos de trabajo, destaca Antonio Araúxo, portavoz de Manifesto. “Un sector especialmente castigado pola pandemia que precisa de todo o apoio das institucións, comezando polo Concello”, recalca el edil que se hace eco de las “queixas e malestar de moitos dos hostaleiros de Gondomnar que non entenden o exceso de celo (por non dicir acoso) da Policía que, seguindo instruccións da Alcaldía son obrigados a retirar todas as mesas de determinados lugares públicos nos que até agora non houbo problema e polos que pagan taxas”.

La portavoz del Bloque, Manuela Rodríguez, habla incluso de “actitudes autoritarias de destacados membros das forzas de seguridade” en algunos locales.

El alcalde, Francisco Ferreira, asegura que el control de aforos y terrazas es competencia de las policías locales y autonómicas y de la Guardia Civil “por mandato de la Xunta o del Gobierno de España, no de los alcaldes”.