El control de plagas es una variantes de formación del nuevo ‘obradoiro’ Salvaterra Emprega que ayer comenzó en Salvaterra de Miño. Este talller de empleo con una inversión de 347.000 euros está organizado por el Concello.

Además del control de plagas también abordará materias como la atención sociosanitaria y limpieza de superficies. El alumnado al finalizar el ciclo formativo recibirá su correspondiente certificado de profesionalidad.

Al acto de apertura acudieron la alcaldesa de Salvaterra, Marta Valcárcel, y la delegada territorial de la Xunta de Galicia en Vigo, Marta Fernández-Tapias.

Durante el acto, la delegada animó al alumnado “a aproveitar ao máximo a oportunidade formativa e laboral que lle está a ofrecer”.

“O obxectivo”, indicó Fernández-Tapias “é ofrecer ás persoas demandantes de emprego unha cualificación especializada para incrementar as posibilidades de atopar un traballo, ao tempo que destacou a aposta do goberno galego por ofrecer unha formación á carta das necesidades do tecido empresarial, de maneira que gañan todos; os participantes e as empresas da contorna”.

Por su parte la alcaldesa agradeció el apoyo de la Xunta a este taller de empleo indicando que una vez más Salvaterra apuesta por iniciativas de este tipo para formar a personas dándole a su vez la oportunidad de trabajar durante nueve meses.