El presidente de la Entidad Local Menor de Vilasobroso, Alexandre Estévez, mostró ayer su desconcierto por la negativa de la Xunta a admitir la solicitud de varias subvenciones destinadas a entidades locales de Galicia, tales como Ayuntamientos, agrupaciones o mancomunidades. Incluso afirmó que en la última ocasión la denegación de subvención fue remitida al ayuntamiento de Mondariz "ignorándose as canles administrativas que a Entidade dispón por ter capacidade xurídica suficiente".

Según la ELM de Vilasobroso, la Xunta alega en sus negativas que no se cumplen las bases cuando las subvenciones están destinadas a entidades locales, nombradamente consorcios, mancomunidad y ayuntamientos, pero no se especifica entidades locales menores.

"As Entidades locais menores que non temos o favoritismo das subvencións a dedo por convenios de colaboración estamos contra a espada e a parede. Denégansenos subvencións destinadas a comunidades de montes ou asociacións cando somos a figura xurídica que as representa na parroquia e do mesmo modo se nos denegan as axudas para concellos", asegura Estévez.