"Gústame ver tanta xente neste acto, laico e festivo. Di moito do presente deste pobo, que está moi vivo". Esta era una de las coplas que Rodrigo de Pias recitaba anoche como intérprete del discurso de la "sardiña" ponteareana antes de ser quemada en la Praza Maior.

El discurso resaltó elementos positivos del municipio como sus "músicos e artistas do mellor", destacando también lados negativos como el botellón en la Feira Vella, donde "sempre teñamos festón".

También hubo menciones a políticos de la localidad, como al alcalde, Xosé Represas, el concejal Roberto Mera, a quien "a sardiña" lo consideró el "superconcelleiro", dedicándole versos como: "Calquera día venche a tocar co jaiteiro, outro día, pode facerche de avojado. Xa non sei de cantas cousas é concelleiro. Tanto que abarca, non sei se dará apretado".

Como recados a tener en cuenta por el gobierno local, "a sardiña" pidió que se le ponga un teclado al parquímetro de la iglesia, ya que "o que ten está tan gastado, que xa non hai quen o vexa" ; que las autoridades tengan en mente cambiar "a norma" para que las alfombras del Corpus de Ponteareas se puedan disfrutar más. "Deixalas sen pisar máis horas, e veredes que ben vos virá", advertía razonando que "a xente quedaría a comer e máis cartos a jastar". La sátira de estas coplas se mantuvo presente destacando, entre muchas otras cosas, el estado de las obras en el municipio: "As que se remataron xa lle rompe o asfalto, e as que se empezaron non se dan rematado".

Las autoridades allí presentes mantuvieron el tipo, disfrutaron y se rieron ante el discurso, ya que, como terminaba el recitado, este"vai con cariño e sen maldade".