La asamblea local del BNG en Baiona acordó por unanimidad rechazar la propuesta difundida en la prensa por el alcalde en la que afirma que va a proceder a la deshumanización de la calle Carabela la Pinta abriéndola permanentemente al tráfico, salvo en puntuales ocasiones.

"Non só a veciñanza vese beneficiada por contar cun espazo peonil no centro da vila, sinón tamén o comercio, ao aumentar os tránsitos a pé e optimizando a afluencia de potenciais clientes. Consideramos errado afirmar que as vías con tránsito rodado beneficien ao comercio local, tendo en conta tamén que nesta rúa ningún dos seus edificios conta con aparcamento soterrado. A apertura permanente ao tráfico non xenerará aparcamentos que beneficien ao comercio, posto que as prazas dispoñíbeis serán nomeadamente ocupadas por residentes", aseguran.

Los nacionalistas, socios de gobierno del alcalde de Baiona, afirman que una de las señas de identidad de la gestión municipal del BNG es la humanización de las villas mediante una reordenación que devuelva las calles al vecindario y aleje los vehículos de los espacios de tránsito.

Los nacionalistas aseguran que pedirán al alcalde que reconsidere su postura y añaden que "a avenida semipeonalizada de Carabela a Pinta replicaba ese modelo, aínda que o PP non se atreveu a completar esta humanización cunha peonalización na súa totalidade". Por último ponen como ejemplos las actuaciones en la Praza da Independencia o el Calvario en Vigo que contaron con una importante oposición inicial pero ahora es un éxito.