10 de septiembre de 2019
10.09.2019
CONDADO PARADANTA

Represas garantiza legalidad en el caso del trabajador que debe estar alejado de una compañera

10.09.2019 | 00:45

El alcalde de Ponteareas, Xosé Represas, garantiza que el Concello actuará dentro de la legalidad en el caso del trabajador con orden de alejamiento de una trabajadora por un supuesto caso de violencia machista en el ámbito familiar.

Tras el desmarque del PSOE local, Represas indicó que agradecen a los socialistas las sugerencias "que compartimos plenamente e teránse en conta no caso de que os informes xurídicos que solicitei o permitan".

Además añadió "coincidimos en que hai que tomar as medidas necesarias para xestionar esta situación que é excepcional e inédita porque nunca antes ocurriu e nin nos consta que ocurrise noutros concellos".

Además añade que el gobierno que preside no actúa en base a rumores aunque algunos partidos lo hagan. "Neste tema ademáis debe actuarse en base á legalidade e non a criterios políticos ou ao que nos gustaría máis ou menos. Cos informes xurídicos que solicitei, tamen á directora do Centro de Información á Muller, actuaremos e ademáis serviranos para ter un protocolo cando se dea unha situación igual". Recuerda que desde el inicio "tomouse a medida principal que consistía en garantir o cumprimento da orde de afastamento entre dous traballadores".

Compartir en Twitter
Compartir en Facebook
FaroEduca
Finalizou o Concuro Illas Cíes no que os nenos e nenas de Vigo traballaron para contar como ven eles as Illas Cíes