Los socios de gobierno del alcalde de Gondomar no tienen intención ni de disculparse, tal como les exige Ferreira tras archivar la Fiscalía la investigación por los supuestos cobros indebidos, ni tampoco de abandonar el bipartito a la vista de las polémicas declaraciones en las que afirma sopesar expulsarlos de la coalición. "Seguimos crendo que non é ético cobrar dietas e non imos disculparnos co alcalde, que nos bote se quere. En todo caso, pediríalle perdón ao pobo de Gondomar polo espectáculo que estamos dando", afirmó ayer Antonio Araúxo, teniente de alcalde, concejal de Urbanismo y líder de Manifesto Miñor.

El portavoz de la otra cara del bipartito gondomarés recuerda al alcalde, Francisco Ferreira, que su grupo "non está no goberno por unha graciosa concesión de 'su majestad', senón polo mandato popular das urnas que nos deron tres concelleiros e catro ao PSOE".

Destaca además su "lealtade" al regidor "ao advertirlle de palabra, por mail e por rexistro de que non debía cobrar eses kilómetros por non ser ético, por ir contra a norma e porque nunca foron cobrados por ningún alcalde e porque hai veciños que teñen que vivir con menos de 300 euros ao mes". "Deslealtade é negarse a levar a pleno o Regulamento de Participación Veciñal, que está no pacto de goberno, ou negarse a consensuar o Plan Concellos da Deputación presentado ás agochadas os seus proxectos, incluso incumprindo un mandato plenario como o de facer os obras de saneamento do barrio da Pedra en Morgadáns, ou puentear concelleiros", recalca.

CABE

La exigencia de excusas públicas por parte del alcalde iba dirigida también al portavoz de Gondomar Concello Aberto (CABE), Pauliño del Río, quien denunció los hechos ante el fiscal. Del Río se limitó a manifestar ayer que "non vou pedir disculpas por facer o meu traballo, que é fiscalizar a acción de goberno".

Su formación debatirá en una asamblea todavía por convocar qué pasos seguirá después de quedar archivada la investigación fiscal, ya que ahora pueden acudir directamente a los juzgados con la denuncia.