"Consideramos que hai que ceder o PXOM, pero con garantías, para que dentro de meses ou anos o Plan Xeral conte con seguridade xurídica e non pase como en concellos próximos e o tumben os xulgados". Así de rotundo se mostró el portavoz del PP, Alberto Valverde sobre el traspaso del contrato que finalmente su grupo favoreció con su abstención, dejando claro que "a responsabilidade dunha cesión que vai levar a un fracaso anunciado do plan".

En el mismo sentido votó el representante del BNG, Xavier Rodríguez, para "non impedir que o PXOM saia adiante", aunque defendió que la solución legal pasaría por resolver el actual contrato y sacar a concurso los trabajos pendientes con mejor dotación económica. Considera que la cesión "podería estar vulnerando a Lei de Contratos do Sector Público".

El líder de UCN, Antonio Fernández Comesaña, que también se abstuvo, lamentó que "despois de vinte anos esteamos nun 'callejón sin salida'" y exigió al gobierno "que se implique máis que ata agora porque hai oito meses que a empresa renunciou ao plan e isto tiña que facerse antes".

El único grupo que votó en contra fue Nigrán Decide y su portavoz, José Cuevas, subrayó que la documentación "segue sen acreditar que se cumpre o 20% do contrato", además de cuestionar el contenido del plan que, según sus palabras, "prevé un centro comercial de 20.000 metros cadrados, reduce as vivendas protexidas e aumenta a edificabilidade en certos ámbitos". "Convén dar un paso atrás e volver a contratar a redacción", defendió.