La poetisa Elisabet Ríos Liste, cuya firma como autora es Eli Ríos, ganó la segunda edición del premio de poesía Manuel Lueiro Rey, que organiza la asociación de vecinos "O Cruceiro da Laxe", en colaboración con el Concello de Fornelos de Montes y la editorial Sotelo Blanco Edicións. Este premio literario, creado con el objetivo de difundir la obra del escritor y poeta de Fornelos, está dotado con 2.500 euros.

El jurado, en su deliberación, destaca del poemario de Eli Ríos, presentado bajo el título "Anamnese", su "capacidade na elaboración dunha linguaxe nova coa que comunicar un vizoso mundo creativo onde se procura abrir o discurso poético a rexistros alternativos que beben de moi diversas fontes". Asimismo resalta que la "revelación do cotián e as pegadas do amoroso conviven nestes versos que dialogan coa escrita de múltiples autores tanto galegos coma foráneos".

La entrega del premio se celebrará el 27 de abril en la Casa de la Cultura de Fornelos, con la participación de varios poetas y la inauguración de una calle que llevará el nombre de Manuel Lueiro Rey.