El Concello do Porriño informó, a través de su Concejalía de Deportes, dirigida por Marcos Rodríguez Novás, de la firma de los convenios deportivos con los clubes del municipio para la temporada 2009-2010 y que suponen una inversión municipal de más de medio millón de euros.

Los clubes beneficiados, que suman un total de casi 2.000 licencias deportivas, son los siguientes: los equipos de fútbol Porriño Industrial, Pontellas, Atios, Mosende, San Salvador de Budiño y San Blas de Budiño; el Balonmano Porriño; el Club Ciclista Spol; el Porriño Baloncesto Base; el Atletismo Porriño; el Tenis Porriño; el Patín Club de Porriño; el Club de Natación Delfins; el Fútbol Sala Femenino; el Club de Aeromodelismo Furaventos; y el Club Colombofílico.

El concejal de Deportes, Marcos Rodríguez Novás, afirmó que "coa sinatura destes convenios reafirmámonos na aposta do Goberno do BNG polo fomento do deporte base. Estes convenios teñen como obxectivo apoiar aos clubes do municipio, e garantir que todas as persoas, e nomeadamente as máis novas, poidan acceder ao deporte, nun concello que se sitúa entre os primeiros de Galicia en canto á actividade deportiva".

La alta cantidad para la práctica del deporte gestionada directamente por los distintos clubes tiene una larga tradición en la localidad, anterior a la llegada del actual gobierno. De esta forma el municipio se garantiza una práctica de deporte de calidad desde tempranas edades.