El Centro de Salud de Mondariz carece do servicio de pediatría desde el pasado día 17 de julio, fecha en la que empezaron a disfrutar de sus vacaciones el médico-pediatra y la enfermera que atendían este departamento, denunció ayer en un comunicado el portavoz del Bloque Nacionalista Galego en esta localidad, Alberte Reboreda Carreira.

Según Reboreda, "o Sergas ao mando do equipo do ex-conselleiro do PP Xosé M. González, non preveu a substitución dos profesionais do centro de saúde mondarizán durante o seu período de vacacións estival, o que derivou en serios problemas para os pais e nais que acoden a diario ao ambulatorio de Mondariz para solicitar unha consulta para os seus fillos e fillas", indicó el edil.

Hospital Xeral

Las urgencias que estaba atendiendo este servicio son derivados sistematicamente al Hospital Xeral de Vigo, ya que en su Punto de Atención Continuada (PAC) de Ponteareas no existe la garantía de que exista un pediatra de guardia para atender a los niños que necesiten de este tipo de atención urgente. "Entre tanto as revisións e consultas convencionais están paralizadas a espera de que os profesionais de vacacións se reincorporen ao seu posto de traballo", señaló el concejal nacionalista.

El Servicio de pediatría del Centro de Salud de Mondariz, antes de la situación actual, prestaba atención todos los días de 9,00 a 12,00 horas, estando al cuidado de un pediatra y una enfermera especializada.

"Os pais e nais afectados afirman que o servizo administrativo do centro de saúde empezou a citar a boa parte dos nenos e nenas que gozan do servizo para mediados de setembro do ano en curso. Isto quere dicir que, unha vez que se incorporen ao seu traballo os profesionais que agora se atopan de vacacións (a mediados deste mes), moitos dos pacientes terán que agardar un mes máis para seren atendidos", señaló también Alberte Reboreda

El BNG entiende que de continuar así el servicio "non se volverá restablecer ata o vindeiro 17 de agosto, data para a que está prevista a reincorporación destes profesionais da saúde".

Enfermeras

Pero los problemas de atención sanitaria del Centro de Salud de Mondariz no finalizarían con el servicio pediatría. Algunos pacientes adscritos al centro se quejan de un decrecimiento de la atención que reciben a causa de las vacacións de dos enfermeras. En este ambulatorio trabajan cuatro profesionales de esta materia y actualmente solo prestan sus servicios la mitad lo que supone una reducción muy importante.