El físico y catedrático de electromagnetismo de la Universidad de Santiago, Jorge Mira, participa en estos momentos vía telemática, y no presencial como inicialmente estaba previsto, en el ciclo de conferencias de Club FARO. Su intervención puede seguirse en directo desde las 20 horas a través de la edición digital del periódico (www.farodevigo.es) y para ello únicamente había que inscribirse previamente de forma gratuita en el siguiente enlace .

Mira hablará de su última obra “A que altura está o ceo? y dará respuestas a múltiples interrogantes sobre el Universo en un encuentro virtual que estará presentado y moderado por el profesor de Ingeniería Telemática de la Universidad de Vigo, Martín López Nores.

Durante el diálogo se mantendrá abierto un chat en el que los asistentes podrán plantear sus preguntas, que serán trasladadas al conferenciante y respondidas en directo en la medida que el tiempo lo permita.

Un apasionante viaje en el tiempo

“A que altura está o ceo?” Velaquí unha das preguntas que se leva formulando o ser humano desde os albores da súa existencia. Na súa conferencia, o físico e comunicador científico Jorge Mira vainos dar a resposta a esta cuestión... e a moitas outras. Mira realizará unha apaixonante viaxe no tempo. Comezará na época da Grecia clásica e chegará ata os descubrimentos máis recentes sobre o Universo. Despois desta conferencia poderemos responder a cuestións coma estas: ¿Por que vemos o ceo azul ou o Sol amarelo? ¿Como é posible calcular o lonxe que está unha estrela ou unha galaxia?