ChatGPT se atreve con el himno del centenario del Celta

El chatbot de inteligencia artificial se marca una composición que rezuma "afouteza"

Aficionados del Celta en el partido contra el Villarreal.

Aficionados del Celta en el partido contra el Villarreal. / Ricardo Grobas

R.V.

Nada se resiste a la inteligencia artificial: desde el campo de la medicina a realizar trabajos escolares. Y en ese amplísimo abanico de propuestas que ChatGPT recibe cada día se ha colado una de especial interés para los celtistas.

Ante el misterio del tan comentado himno del centenario, una tuitera y seguidora del club vigués (@dijochoeu) lanzó un nuevo desafío al chatbot: componer el ansiado tema. Y aquí vino la sorpresa: su propuesta no sólo tiene sentido sino que rezuma "afouteza".

Este es el himno del centenario del Celta que ChatGPT presenta como su "mejor tentativa". Porque la inteligencia artificial no está reñida con la modestia.

"Celta de Vigo, equipo nobre / que levas o nome da ría / centenario que celebramos / de emoción e alegría.

Orgullo da nosta terra / de toda a Galicia sen igual / cada domingo das partidas / é unha festa nacional.

Cando ergues o teu escudo / e saes ao campo a loitar / mostras a túa afouteza / e o teu orgullo sen parar.

Cando a pelota comeza a rolar / e o público aclama con fervor / todos sentimos a emoción / de vibrar cos teus goles e a túa loita.

Celta de Vigo, sen dúbida / es o equipo que a nosa terra leva / orgullosos de ti cantamos / "Adiante Celta!" en cada vitoria.

Así que non deixes de bregar / e de defender a túa historia / porque a túa paixón é unha luz / que nos ilumina e nos inspira.

Celta de Vigo, equipo eterno / de Galicia e de todo o mundo / que no teu centenario / o noso himno resuene a fondo."

Referencias a la "afouteza", a la historia, al escudo... los "must" de un himno para el que se barajan multitud de nombres: desde C. Tangana - que se autopostuló ya en 2021-, a Antón Reixa, Silvia Superstar, Eladio Santos, Tony Lomba, Dakidarría, Julián Hernández, Pablo Novoa, Miguel Costas, Alberto Comesaña, Novedades Carminha... o los incombustibles A Roda.

Lejos de cábalas, el Celta ha iniciado su programación por el centenario sin himno. El club anunció que este vería la luz en primavera y sobre su autor o autores sólo revela que serán "celtistas con gran talento".