Catoira rindió homenaje ayer a uno de sus vecinos más ilustres, el guardameta del Celta Sergio Álvarez Conde. La localidad arousana reconocía así la trayectoria profesinal del futbolista y la divulgación internacional que le ha dado a su pueblo al ser conocido también como el "Gato de Catoira", un apodo que incluso ha aparecido traducido a otros idiomas tras las buenas actuaciones que Sergio Álvarez protagonizó en la temporada 2016-17 con el Celta en la Liga Europa.

"Éste é o partido máis difícil i emocionante da miña vida. Contento e feliz que se acordaran de min, Para min é o máximo, que a miña xente e o meu pobo valoren deste xeito o traballo que fago", dijo el portero del Celta en un acto presidido por el alcalde de Catoira, Alberto García, quien le impuso al jugador la insignia de oro de la localidad pontevedresa. "Non é doado para un rapaz dunha aldea pequena como Catoira facer o que fixo él. Chegar a Vigo con 17 anos e seguir adiante foi moi duro e ten moito mérito", señaló Conchi Conde, la madre de Sergio Álvarez."É un recoñecemento que non lle fixeron a ninguén no noso Concello e que llo fagan ao teu irmán é moi emocionante", comentó José Álvarez, hermano del futbolista del Celta. Junto a su padre José, la familia del "Gato de Catoira" no paró de recibir felicitaciones de todos sus amigos y vecinos presentes en el acto.

Junto a familiares y amigos de Sergio Álvarez se encontraban el consejero del Celta Primitivo Ferro y el exfutbolista Borja Oubiña, miembro de la secretaría técnica del equipo celeste. "Sergio é un exemplo a seguir. É importante ter referentes na vida e él para Catoira é un. O Celta precisa de moitos Sergios: xente que queira estar aquí e que teña a capacidade de traballo e a humildade que ten él", señaló Oubiña en los micrófonos de "Galicia en Goles", de la Radio Galega.

El excapitán céltico dijo desconocer el futuro de Daniel Wass y de Iago Aspas. "Ogallá que Iago continúe no Celta, pero non o podo asegurar. Só él sabe o que vai facer".

Respecto a Borja Iglesias, con quien el club negocia su renovación, Oubiña apuntó: "O Celta conta con Borja Iglesias. Xa nos interesaba antes de ir a Zaragoza. As circunstancias dirán que ocorre".