La presidentade la Diputación de Pontevedra, Carmela Silva, presentó ayer la que será tercera campaña de la institución provincial que tiene como objetivo promover la adquisición de juegos y juguetes no sexistas y no violentos, coincidiendo con los regalos de estas fiestas navideñas. Este año la iniciativa lleva por nombre "Se non xoga non é un xogo. #RegalaIgualdade" que incluyó la elaboración de un "spot" con medios propios de la institución del que se va a hacer ahora una importante difusión a través de todos los canales de difusión de la Diputación.

Silva justificó la necesidad de esta campaña en el hecho de que "desde que nacemos, ás mulleres edúcanos en que somos distintas e que facemos outras cousas distintas as que fan os homes", de forma que "desde a máis tenra idade vanos estereotipando, e nos din con que xoguetes tempos que xogar e asegúrannos que somos princesas, temos que facer as cousas do fogar, a crianza...", y que, por lo tanto, "é fundamental educar dende o berce ás nenas e aos nenos en igualdade".

En la campaña, la Diputación pregunta directamente a los niños que quieren ser de mayor, y muestra alcaldesas, enfermeros, canteras, azafatos, bomberas, modistos, arquitectas, bailarines, informáticas, cuidadores o mujeres astronautas con el objetivo de "amosar que o único que marca a diferenza é algo que non existe en realidade, que é so froito dos prexuízos, e que poden ser o que eles queiran ser, sexan mulleres ou homes".

Silva insistió en que hay que tener claro "que non hai xoguetes nin de nenos ni de nenas" sino que esa es una diferenciación creada por "unha sociedade que promove a desigualdade". Con la campaña se pretende contribuir a "desterrar os estereotipos sexistas que se transmiten desde a publicidade e a sociedade". "A través dos xoguetes os nenos e nenas non soamente se divirten senón que tamén imaxinan o seu futuro e se poñemos ás nenas rodadas de cociñas e aos nenos de bicicletas, de traxes de bombeiros ou de arquitectos, dirixímoslles cara a onde teñen que orientar as súas actividades na edad adulta", añadió.