El BNG de Caldas de Reis renovó sus órganos de dirección, tal y como establecen sus estatutos, después de la Asemblea Nacional del pasado mes de marzo.

En una concurrida asamblea, la militancia del BNG de Caldas de Reis eligió por unanimidad la propuesta de renovación de Alicia Aboy como responsable local y Manuel Fariña como vice responsable. Alicia Aboy es maestra de educación infantil, maestra sustituta en la red de escuelas infantiles de Galiña Azul y opositora.

En la asemblea, Iñaki Fernández, portavoz municipal del BNG y anterior responsable local, destacó la gran capacidad de liderazgo y trabajo de Alicia, así como su confianza en que es la persona adecuada para continuar construyendo una agrupación fuerte y cohesionada. "Estamos no bo camiño, e tanto Alicia como Manuel, así como o conxunto da militancia e dos simpatizantes tiveron un papel fundamental para que así sexa. Alicia e Manuel reúnen todo o necesario para dirixir esta Asemblea local: formación, seriedade, humildade, rigor e un compromiso demostrado co noso concello e con Galiza", dijo Fernández.

Por su parte, la nueva responsable Alicia Aboy destacó en su intervención que "estamos a vivir un tempo novo no BNG e queremos camiñar para que sexa tamén un tempo novo para Caldas de Reis, polo que traballaremos arreo para que as veciñas e veciños de Caldas de Reis teñan un proxecto político serio e rigoroso no que confiar e co que acadar un concello mellor e máis xusto".