En el acto de apertura del seminario Compsota en Rede estuvieron presentes la presidenta provincial, Carmela Silva; el alcalde de Pontevedra, Miguel Anxo Fernández Lores; el alcalde de Allariz, Francisco García; y los presidentes de Adega, Amigos de la Terra y Composta en Rede, Virginia Rodríguez, Víctor Barro y Jorge Romea, respectivamente.

Carmela Silva defendió el Plan Revitaliza como la mejor respuesta al tratamiento de basura en la provincia de Pontevedra y se reconoció "unha apaixonada dun proxecto no que creo firmemente".

"Non pode haber mellor fórmula para aplicar na provincia", destacó. "El Plan Revitaliza é unha das más importantes apostas políticas e de medio ambiente do noso Goberno da Deputación".

Por su parte, el alcalde de Pontevedra, Miguel Anxo Fernández Lores, destacó que Pontevedra decidió buscar alternativas para la basura y está trabajando de la mano de la Diputación en el compostaje."En Pontevedra somos referentes na accesibilidade, na diminución da contaminación e na seguranza viaria. Tiñamos unha asignatura pendente na que estamos avanzando, pero é precisa a difusión e o coñecemento da compostaxe para que os veciños vexan as vantaxes", dijo.