Ponte Caldelas cifra en 50.000 personas los visitantes este verano

El gobierno tripartito destaca la elevada asistencia a los distintos eventos festivos celebrados en los meses de julio y agosto

30.08.2016 | 02:17
Procesión de la Festa dos Dores. // G. Santos

El gobierno tripartito de Ponte Caldelas cifró en más de 50.000 personas la cifra de visitantes a las fiestas patronales que se celebraron esta pasada semana en la villa.

En este sentido, se muestra satisfecho "polo impacto sobre a hostalería local, onde xa é habitual a imaxe de terrazas cheas, así como na capacidade de aloxamento do municipio, pois o hotel da Reigosa e as distintas casas rurais están a ter un magnífico verán. A programación de festas para todos os gustos e todas as idades, incluíndo tamén moita actividade cultural e deportiva, é unha liña na dirección correcta da política municipal".

El gobierno local coincide en que Ponte Caldelas ha alcanzado este año el reto de diversificar su atractivo turístico, "ata o de agora case monopolizado pola praia da Calzada e as paraxes do río Verduxo". Entiende el alcalde, Andrés Díaz que "facía falta unha programación estable, pensada para diferentes tipos de público e coa vista posta non só na bisbarra, senón tamén nas áreas de Pontevedra e Vigo".

Entre los éxitos más valorados por el equipo de gobierno composto por socialistas, independentes y nacionalistas, está el concurso Caldelas Tapas, celebrado durante las cinco noches de los viernes de julio, sin olvidadr la "Festa Gastronómica da Emigración", que a pesar de celebrar su primera edición, culminó superando todas las expectativas. Los dos eventos dejaron un impacto económico para los hostaleros locales por encima de los 65.000 euros, según el Concello.

La cultura y el deporte fueron los protagonistas en las tres primeras semanas de agosto. El equipo de gobierno está "moi orgulloso" de los resultados de la primera Subida a Ponte Caldelas, prueba incluída dentro del Campeonato Gallego de Rally de Montaña, que "foi un exitazo a todos os niveis e puxo a Ponte Caldelas no mapa dun deporte cun forte tirón popular", dice Díaz.

Un agosto cultural con el teatro y música y el homenaje a Suso Vaamonde, fueron otras notas destacadas, dejando saldada "unha débeda histórica, pois dendeo seu pasamento no 2000 non tiña sido obxecto dun acto oficial".

Compartir en Twitter
Compartir en Facebook

Calendario laboral y escolar 2016/2017

Calendario laboral 2017 en Galicia

Calendario Laboral 2017 en Galicia

Aquí tienes a tú disposición todos los días festivos en  Vigo y en Galicia , así como el Calendario escolar 2016/2017 .

 

 
Enlaces recomendados: Premios Cine