Ponte Caldelas se siente "engañada" por Educación al no dotar de comedor al colegio A Reigosa

27.08.2016 | 03:30

El Concello de Ponte Caldelas critica a la Consellería de Educación por negarse a firmar un convenio de colaboración para dotar al colegio de A Reigosa de comedor escolar. Según el gobierno tripartito "ni sequera asumindo todas as condicións impostas conseguiuse que a Xunta de Galicia accedera a investir no municipio".

El alcalde, Andrés Díaz, afirma estar "farto da discriminación sistemática da Xunta con Ponte Caldelas, pois todo o mundo ve que están a investir máis de 300.000 euros en dous concellos da bisbarra (145.000 euros no colexio de Tenorio en Cotobade e 185.000 euros no colexio de A Lama), ambos con alcaldes do PP, e aquí, nin auga". En este sentido, apunta Díez que "parece que os nenos de A Reigosa son menos que os demáis e iso non o podemos consentir", reprocha.

Proyecto

Díaz, que lidera un gobierno de coalición integrado por PSdeG-PSOE, AVP e BNG, afirma que seguirá explicando, "ata a saciedade", que el Concello aceptó hacer un proyecto técnico que no le correspondía para desbloquear la obra y que fue redactado siguiendo las instrucciones de los técnicos de la Consellería de Educación.

Compartir en Twitter
Compartir en Facebook

Calendario laboral y escolar 2016/2017

Calendario laboral 2017 en Galicia

Calendario Laboral 2017 en Galicia

Aquí tienes a tú disposición todos los días festivos en  Vigo y en Galicia , así como el Calendario escolar 2016/2017 .

 

 
Enlaces recomendados: Premios Cine