27 de agosto de 2016
27.08.2016

El gobierno de Ponte Caldelas entrega las fichas para las fiestas a niños en riesgo de exclusión

27.08.2016 | 03:30

"A política municipal faise con grandes decisións, pero tamén coas pequenas. E todas deben estar marcadas polos criterios de interese xeral e transparencia". Así defiende el alcalde de Ponte Caldelas, Andrés Díaz Sobral, después de acabar con una costumbre establecida de repartir "a agochadas as fichas de cortesía" que aportan los feriantes que acuden a las Festas das Dores.

"Supoño que a maioría da xente ignora que os feirantes regalan esas fichas aos seus concellos, pero teño entendido que é algo moi común e que se fai sen ningún tipo de regulación", explica el regidor quien recalca que "o costume en Ponte Caldelas era que se lle deran directamente aos colaboradores directos alcalde, que logo se encargaba de repartilas entre compañeiros e amistades ao seu criterio. Era algo habitual e vergonzante, pero dou por feito que sairán dicindo que tamén é mentira".

Andrés Díaz decidió que las 120 fichas entregadas por los feriantes al Concello se pusieran en manos de los trabajadores de Servicios Sociales municipais, que fueron los encargados de seleccionar 40 niños que gozarán de tres viajes cada uno en las atracciones.

Compartir en Twitter
Compartir en Facebook

Calendario laboral y escolar 2016/2017

Calendario laboral 2017 en Galicia

Calendario Laboral 2017 en Galicia

Aquí tienes a tú disposición todos los días festivos en  Vigo y en Galicia , así como el Calendario escolar 2016/2017 .

 

 
Enlaces recomendados: Premios Cine