ÚLTIMA HORA
Investigan una explosión en una terminal de autobuses en Manhattan

Cubela y Balseiros creen que la victoria del PP en sus concellos respalda el proceso de fusión

Los alcaldes destacan que los populares alcanzan 1.884 votos en ambos municipios frente a los 1.669 de los tres partidos opositores a la unión de Cotobade y Cerdedo

28.06.2016 | 02:45
Jorge Cubela y José Balseiros. // Gustavo Santos

Los alcaldes de Cotobade y Cerdedo, Jorge Cubela y José Balseiros, hicieron ayer una valoración de los resultados de las elecciones generales y se mostraron convencidos de que las respectivas victorias del PP y los avances de ambos partidos en comparación con los comicios de diciembre "revelan un claro respaldo cidadá ao proceso de fusión". En este sentido, ambos recordaron que este asunto es fundamental en su agenda política y tiene una enorme importancia al cambiar la propia configuración de ambos municipios "ao tempo que foi utilizado por tres forzas da oposición, PSOE, BNG e Podemos, para facer unha especie de plebiscito sobre a nosa xestión, pero o pobo faloulles ben claro".

Así, cabe señalar que el PP mejoró sus resultados sobre la cita electoral de deciembre aumentando sus apoyos en 3.74 puntos en Cotobade y en 1.06 en Cerdedo. Así, los populares contabilizaron, entre ambos municipios, 1.884 papeletas tras un incremento de 61 votos y cerca de cinco puntos, mientras que los partidos opositores al proceso de fusión se quedaron con 1.669 votos (982 PPSOE, 592 En Marea Podemos y 95 BNG) tras retroceder en 167 sufragios.

"A fusión era o eixo principal destas eleccións en Cotobade e Cerdedo. Non tanto para nós, que o consideramos un tema de importancia pero que nos centramos tamén en xestionar o día a día e os servizos públicos para os nosos veciños, pero si para a oposición, especialmente PSOE e BNG, que trataron de buscar réditos e desgastar aos nosos gobernos por puro interese persoal. Centraron os seus esforzos en criticar a fusión e pediron explicitamente que se nos castigara nas urnas. Agora xa saben o que hai. O PP, que é o maioritario en ambos concellos, ten cada vez máis apoios e os alcaldes recibimos o respaldo social á nosa xestión. Eles, que só se preocupan en destruir, son cada vez menos", señalaron los dos regidores.

En el Concello de Cotobade, Cubela valoró "moi positivamente" el ascenso de los populares hasta los 1.220 votos (+77) para alcanzar el 44,90%, "o que permitiría que o PP, aínda que os resultados non son extrapolables, revalidara a maioría absoluta no caso de tratarse dunhas eleccións municipais". Asimismo, el alcalde cotobadés quiso destacar que los tres partidos que hicieron campaña contra la fusión experimentaron descensos en sus apoyos. "O PSOE caeu por debaixo do 27%, En Marea Podemos perdeu máis de 3 puntos e o BNG segue en caída libre pasando de 82 a 69 votos, o que deixa ben ás claras que a xente escapa da súa política que, no caso de Cotobade, só ten un punto: opoñerse á fusión para desgastar ao meu executivo", explicó Cubela antes de pedirles a estos tres partidos que "se deixen de lerias dunha vez, deixen de ver todo cos seus intereses electorais, arrimen o ombreiro, se preocupen polos veciños e axuden de inmediato a construír o futuro de Cotobade, comenzando por este importante proceso de fusión".

Por último, el alcalde también destacó otro aspecto, ya que el PP subió en todas las mesas electorales el 26-J en comparación con el mes de diciembre, "o que demostra que non hai diferenzas entre parroquias e todos os veciños perciben o noso proxecto e o noso futuro dun xeito igual, con esperanza e con ilusión na fusión".

Cerdedo

Por su parte, Balseiros mostró su satisfacción por el hecho de que el PP no solo mantuvo "o habitual apoio espectacular en todas eleccións senón que subimos máis dun punto porcentual ata acadar o 59,18%". Además, explicó que la bajada de 16 votos en términos absolutos se debió "a unha diminución do censo en 83 persoas", pero recalcó que lo importante pasa "polo respaldo global dos cidadáns e seis de cada dez optan polo PP e deixan claro que apoian a nosa xestión e o proceso de fusión".

Balseiros contrapuso los 664 votos obtenidos por el PP frente a los 398 registrados por los tres partidos que se oponen a la unión de ambos municipios y cree que estos números "deixan ben claro de que lado están os veciños malia que estas formacións, especialmente o PSOE, centraron a súa campaña exclusivamente en atacar ao PP e á fusión".

Compartir en Twitter
Compartir en Facebook

Calendario laboral y escolar 2016/2017

Calendario laboral 2017 en Galicia

Calendario Laboral 2017 en Galicia

Aquí tienes a tú disposición todos los días festivos en  Vigo y en Galicia , así como el Calendario escolar 2016/2017 .

 

 
Enlaces recomendados: Premios Cine