19 de junio de 2016
19.06.2016

El PSOE exige un pleno en Cotobade para que se explique la fusión con Cerdedo

19.06.2016 | 03:45

El grupo municipal socialista presentó una moción en la que pide la celebración de un pleno extraordinario para que el alcalde explique los informes que avalan la fusión con Cerdedo. Destacan que llevan esperando cuatro meses a que esto suceda, sin que el gobierno local se haya pronunciado.

Asimismo, solicitan que se haga pública la encuesta que pidió en su día el grupo de gobierno del PP sobre este asunto.

Subraya la portavoz socialista, Lina Garrido, que "seguimos sin ter resposta a máis de un millar de alegacións que foron presentadas por moitos veciños, e deixaron a alcalde fora de xogo, xa que non esperaba tal resultado".

La edil del PSOE considera que "todos estes puntos xa deberían estar máis que resoltos e seguimos no mesmo punto de partida dende o 23 F.".

Además califica de "impresentable, totalmente caciquil, e antidemocrática" la recogida de firmas que está llevando a cabo Jorge Cubela acompañado por su padre pidiendo firmas para avalar la fusión. Al respecto señala Lina Garrido que "os veciños síntesen coacionados e obrigados a asinar por medo a represalias, xa que moitos dos que asinaron alegacións foron chamados a contas. Non podemos permitir que se amedentre os veciños na súa propia casa, polo tanto parécenos antidemocráticas estas formas de Jorge Cubela que dín moi pouco dun alcalde que representa a renovación do partido popular".

Compartir en Twitter
Compartir en Facebook

Calendario laboral y escolar 2016/2017

Calendario laboral 2017 en Galicia

Calendario Laboral 2017 en Galicia

Aquí tienes a tú disposición todos los días festivos en  Vigo y en Galicia , así como el Calendario escolar 2016/2017 .

 

 
Enlaces recomendados: Premios Cine