La UPG apuesta por trabajar desde la base para remontar el "momento difícil" del nacionalismo

El XIV Congreso del partido celebrado en Pontevedra se compromete a fortalezar la confianza en Galicia -Néstor Rego critica las "modas pasaxeiras" de movimientos como En Marea

23.05.2016 | 03:57
Integrantes del secretariado del comité central de la UPG, con Néstor Rego (centro) a la cabeza. // R. V.

La Unión del Povo Galego, UPG, reconoció ayer, al terminó de su XIV Congreso, "Organizando o povo. Construíndo a soberanía de Galiza", que se celebró en Pontevedra, que el nacionalismo vive un momento difícil y complejo, "pero que hai unha base moi sólida sobre a que traballar".

Néstor Rego, reelegido secretario xeral de la UPG, aseguró que el congreso había debatido y acordado trabajar en un proyecto nacionalista "actuante na sociedade" comprometiéndose a buscar las mejores fórmulas y soluciones "para mellorar a capacidade de incidencia social do conxunto do nacionalismo do BNG no camiño de recuperar apoio, espazos políticos e electorais".

"Entendemos que hai bases que son importantes, como a confianza na propia capacidade de Galicia ou a necesidade de manter e fortalecer aínda máis a pluralidade do nacionalismo sabendo que hai retos inmediatos, como as próximas eleccións xerais", resumió en declaraciones a la prensa tras el acto público.

En este sentido, recordó que desde el momento en que el BNG no estuvo en el Congreso de los Diputados tras los anteriores comicios, "tampoco Galiza estivo presente". Así, expresó su confianza en recuperar el apoyo de los votantes para cambiar esa situación.

En su discurso en la clausura del congreso, en el que se eligió al nuevo comité central de la UPG, Rego se mostró crítico, sin mencionar específicamente a En Marea, "con todas as forzas que en vez de confiar en Galiza acatan sumisamente o que lles dictan desde Madrid".

"Metidos na voráxine do novo, novísimo, hai quen pretende que obedezamos dende Galiza ás palabras baleiras de Madrid. Nós non temos interese nas modas pasaxeiras nin por que o show sexa retransmitido en prime-time na televisión", dijo firme.

En este sentido, recalcó que "o BNG é o antídoto contra a obediencia sumisa que nos perxudica como pobo e como persoas".

Néstor Rego dijo que el nacionalismo gallego "está actuante e moi activo, por fortuna". "A Asamblea Nacional do BNG acordou abrir un debate para ver que é preciso mudar e que xira arredor da maneira de intervir socialmente nas institucións, do funcionamento organizativo, do discurso e da actualización das propostas", explicó.

El secretario general de la UPG confesó que como militantes del BNG tienen la intención de contribuir a ese debate.

Ana Pontón

El acto también contó con la participación de la portavoz nacional del BNG, Ana Pontón, que consideró que en el marco "de esta mal chamada crise", "o máis rebelde e rupturista que se pode ser é nacionalista na Galiza".

Entre sus peticiones a la militancia, reclamó "que non nos paralicen as dificultades, que teñamos confianza no proxecto e no país e a implicación nos retos que temos por diante". Así, animó a salir a las calles para "darlle futuro a este pobo".

Compartir en Twitter
Compartir en Facebook

Calendario laboral y escolar 2016/2017

Calendario laboral 2017 en Galicia

Calendario Laboral 2017 en Galicia

Aquí tienes a tú disposición todos los días festivos en  Vigo y en Galicia , así como el Calendario escolar 2016/2017 .

 

 
Enlaces recomendados: Premios Cine