Cubela destaca su "total implicación" en el proyecto de mejora de la PO-234

Duda de la independencia de la plataforma de afectados

07.04.2016 | 03:02

El alcalde de Cotobade, Jorge Cubela, respondió ayer a las críticas vertidas por la plataforma de afectados de la mejora de la carretera PO-234, que según indica "está conformada practicamente na sua totalidade por veciños de Ponte Caldelas", para aclarar su "total implicación" para que se logre la reforma integral de este vial autonómico.

Cubela les solicita que dejen de criticar su gestión, y que "le pidan cuentas a su alcalde", así como que frenen "a batalla política que están emprendendo para desgastar ao goberno de Cotobade non sei moi ben con que fin".

El regidor recalcó que la mejora de la PO-234 entre Cotobade y Ponte Caldelas a través de las parroquias de Augasantas y Laxoso "é unha prioridade absoluta" para el ejecutivo cotobadés e insistió en que solo se mueve con "boas intencións" en torno a esta infraestructura.

"Un dos puntais do meu proxecto de goberno dende 2011, ademais dos servizos sociais, pasa pola modernización de todas as vías de comunicacións de Cotobade e dos concellos veciños e creo que os investimentos realizados e os comprometidos están para demostrar que é un dos eixos da nosa estratexia política", manifestó, antes de indicar que no comprende las críticas de la plataforma tras su anuncio de que intensificará las gestiones con la Xunta para anunciar importantes novedades "moi pronto". "Non comprendo a súa belixerancia agás que estean movidos por intereses políticos, porque só dixen que quero acadar o compromiso de que a obra se faga nas mellores condicións posibles", significó Cubela y recordó que los recursos económicos son "limitados" y que va a tener que esforzarse ante la administración autonómica.

En cuanto á plataforma, Cubela, tras destacar su interés "máximo" en esta mejora, planteó dúdas sobre su independencia. "Envían unha nota de prensa só para atacarme por dicir que vou tentar todo ante a Xunta e ademais o fan co mesmo formato co habitualmente empregado pola Alcaldía de Ponte Caldelas", concluye Cubela.

Compartir en Twitter
Compartir en Facebook

Calendario laboral y escolar 2016/2017

Calendario laboral 2017 en Galicia

Calendario Laboral 2017 en Galicia

Aquí tienes a tú disposición todos los días festivos en  Vigo y en Galicia , así como el Calendario escolar 2016/2017 .

 

 
Enlaces recomendados: Premios Cine