Canda califica de "ocurrencia" incorporar Caroi y Aguasantas

El alcalde de A Lama considera una "falta de seriedad" la iniciativa del PSOE y aboga por un "estudio serio y profundo"

27.02.2016 | 02:56
Jorge Canda, ayer, con el delegado de la Xunta, Cores Tourís. // FdV

El alcalde de A Lama, Jorge Canda considera una "ocurrencia inviable" la propuesta del PSOE local de incorporar a este municipio las parroquias cotobadenses de Caroi y Augasantas y abogó por un estudio serio y profundo sobre las necesidades de los concellos y como afrontarlas para garantizar el futuro y los servicios a los ciudadanos.

Jorge Canda señaló que "aquí non se trata de incorporar máis terreos e necesidades que atender para un concello, como o noso, que xa ten os seus problemas para poder seguir prestando servizos para facer fronte ás necesidades dos nosos veciños. Non é unha cuestión de desgaxar parroquias de dous concellos que están en proceso de fusión senón de buscar a eficiencia e a eficacia nos plantexamentos, que teñen que se facer desde o estudio a reflexión e a viabilidade, desde a racionalidade e non desde a oportunidade mediática".

El regidor se mostró más partidario de realizar una propuesta consensuada entre representantes políticos, vecinos, comunidades de montes, Xunta y Diputación, además de sectores sociales que puedan aportar propuestas a un debate sosegado "para ir trazando entre todos un camiño para unha solución a medio prazo debido aos graves problemas que presentan os municipios con menos de 5.000 habitantes, con poboación envellecida e moi dispersa onde achegar e manter os servizos é un auténtico problema", manifestó Canda.

Finalmente indicó que "con esta falsa polémica non queremos que ninguén pense que temos algo en contra dos veciños de Augasantas e de Caroi, faltaría máis, teñen todos eles o noso máximo respecto e consideración, pero creo que a súa incorporación non ía solucionar os nosos problemas e moi pouco ía a contribuir a resolver os deles. Tampouco me parece serio falar de segregar parroquias de concellos que están en proceso de fusión".

Compartir en Twitter
Compartir en Facebook

Calendario laboral y escolar 2016/2017

Calendario laboral 2017 en Galicia

Calendario Laboral 2017 en Galicia

Aquí tienes a tú disposición todos los días festivos en  Vigo y en Galicia , así como el Calendario escolar 2016/2017 .

 

 
Enlaces recomendados: Premios Cine