El Concello de Ponte Caldelas ahorrará la mitad de su actual gasto telefónico después de lograr un acuerdo con la empresa Vodafone que permitirá también la renovación de todos los terminales telefónicos así como la conexión 3G o 4G de todos los centros culturales municipales.

El contrato, que obligará a una permanencia con esta compañía telefónica de dos años, permitirá aplicar un sistema de tarifado más económico que el actual al tiempo que mejora el servicio con nuevos terminales que renovarán por completo la tecnología disponible.

Andrés Díaz se mostró satisfecho por el acuerdo alcanzado "sobre todo porque ven a dar solución a problemas que padecían varios centros culturais municipais no rural do concello que, a partir de agora, poderán dispoñer de internet, ferramenta imprescindible e que é cada vez máis demanda tanto por mozos como por usuarios de tódalas idades. Tamén suporá un aforro importante no gasto corrente do Concello o cal nos permitirá dispoñer de maior operatividade económica para poder adicala a atender demandas veciñais para mellora-la calidade de vida dos nosos veciños e veciñas".