Denuncian la concesión de un muro en Praia do Santo

 
El muro de Praia do Santo fue anteriormente paralizado. / junior
El muro de Praia do Santo fue anteriormente paralizado. / junior 

El Colectivo Nacionalista critica las decisiones del Concello y Costas de revocar la suspensión y conceder el permiso

Julio Santos Pena / MARÍN

El Colectivo Nacionalista por medios de un escrito de Pedro Cortegoso denuncia lo que considera un "regalo" hecho por el ayuntamiento y por la Xunta a un particular en la "Praia do Santo" con perjuicio para el vecindario marinense y principalmente para los vecinos de Ardán.
En el escrito se manifiesta en primer lugar que "o Concello de Marín e a Delegación Provincial de Costas da Xunta veñen de conceder autorización para levantar un muro diante da construcción ilegal no asteleiro da Praia do Santo. Unha obra anteriormente paralizada polo propio concello ao estar afectada pola servidume de protección do dominio público marítimo terrestre e lindando cun camiño e unha edificación que ten aberto un expediente sancionador por parte da propia Xunta vaise ver agora mellorada pola concesión dun permiso para facer un peche sobre uns terreos públicos que teñen que ser protexidos e reclamados pola administración. Estamos ante un novo despropósito, un máis a xuntar ás patéticas actuacións por parte do Concello e da Xunta ante esta obra ilegal".
Recuerda a este respecto que "a construcción deste muro vai ocupar uns terreos arranxados polo Servizo de Costas e o Concello de Marín cando era responsábel da área o señor Portela, para evitar que a actuación do mar non seguira levándose a baixada á praia. A concesión da licencia faise en base á situación actual da zona e non se ten en conta esta actuación, que coa lexislación na man todo o obrado hai que incorporalo ao Dominio Público Marítimo Terrestre segundo o artículo cuarto da Lei de Costas".
Gestión desastrosa
Colectivo Nacionalista critica la política que desarrolla el concejal de Urbanismo José María Vilaboa considerando que favorece a los especuladores y añaden que "xa sabemos que son moi amigos de xuntarse con empresarios, pero a administración dun concello tense que facer para o conxunto do pobo, non para uns poucos polo que pedimos que se reconsidere a licencia concedida e se paralice calquer actuación nesta zona".
Como otros ejemplos de aberraciones consentidas, Cortegoso enumera, en Ardán mismo, una casa prefabricada en zona forestal; la transformación del astillero de Praia do Santo en chalet; La colocación de una antena en el monte; vertidos de arena en Pastoriza, etc. y hace referencia también a lo que consideran "actuacións lamentables no río Lameira e na fonte da Banda do Río".

Deportes Pontevedra

David Añón: "Primero salvarnos, después lo que venga"

David Añón: "Primero salvarnos, después lo que venga"

David Añón es uno de los siete jugadores de la "vieja guardia" que se han quedado en el equipo...

Sin prisa por el delantero centro

Sin prisa por el delantero centro

Luisito destaca que fichar está complicado porque no son el único equipo que busca un punta -...

Daniil Yuffa, maestro en Pontevedra

Daniil Yuffa, maestro en Pontevedra

El ruso vence en Torneo Internacional de ajedrez ä Alberto Portela, 14º, primer local

Victoria para cerrar la pretemporada

Victoria para cerrar la pretemporada

El Pontevedra se deshizo sin problemas del Marcón Atlético en el partido con el que cierran los...

El título se decide en la jornada de hoy

El título se decide en la jornada de hoy

El joven Gran Maestro ruso, Daniil Yuffa, se coloca líder en solitario a una solo ronda...

 

Calendario laboral y escolar 2016/2017

Calendario laboral 2017 en Galicia

Calendario Laboral 2017 en Galicia

Aquí tienes a tú disposición todos los días festivos en  Vigo y en Galicia , así como el Calendario escolar 2016/2017 .

 

Enlaces recomendados: Premios Cine