El concejal de Partido Popular Jesús Graña aborda precisamente el espinoso asunto de las privatizaciones realizadas por el actual gobierno local. Lo hace tras escuchar al concejal de Facenda y portavoz de ACE, Mariano Abalo, la necesidad de municipalizar servicios privatizados. Jesús Graña recuerda la adjudicación de la gestión de la depuradora de Balea a Pridesa, más tarde comprada por Acciona Agua, cuando tenía responsabilidades de gobierno. "Tamén recordar ao desmemoriado concelleiro o outorgamento a empresa Recolte para a explotación e a xestión do servizo de basura, sendo él un destacado membro de do equipo de gobierno. E xa nesta lexislatura puxeron a guinda o pastel das privatizacións con adxudicación do alumeado público a outra empresa privada, cando sempre se fixo con xestión municipal", dice el edil del PP.

Jesús Graña pide al concejal de Facenda que eche una visual a las facturas de la concejalía de Obras y Servicios y observar qué gestiones pasaron de ser realizadas por empresas privadas que antes hacían los trabajadores del Concello. "Por certo, Mariano Abalo, como responsábel de Facenda, debe coñecer perfectamente esta situación en tamén numerosos reparos de Intervención a moitas de esas facturas".

Asegura Jesús Graña que achacar al Plan de Ajuste estas privatizaciones, por no poder contratar, es otra falacia, pues no se recuerda una municipalizacion en bastantes años en Cangas. Recuerda, además, que el famoso Plan de Ajustes fue para pagar facturas de todos.

"Por todo argumentado anteriormente, Mariano Abalo debería de deixar de insultar a intelixencia dos cangueses con esa falsa promesa de muncipalizacións, xa leva tres anos gobernando e non fixo nada o respecto. Tampouco o realizou nestes ¡son máis de 40 anos! que leva como concelleiro, pois sempre que tivo responsabilidades de goberno acabou asinando privatizacións", indica.