La polémica entre la Iglesia y el Concello de Santiago por el pregón de Entroido, en donde el Arzobispado considera que el dramaturgo y humorista Carlos Santiago hizo una ofensa al Apóstol y a la Virgen del Pilar, llega a Cangas. Desde la Mostra de Teatro Cómico e Festivo de Cangas (MITCFC) manifiesta su más absoluta repulsa a la anacrónicas críticas y muestra su apoyo al autor y a la libertad de expresión :“Resulta insólito, casposo e ridículo que, aínda hoxe, haxa quen pense que é delito facer humor”.

La Mostra quiere poner su larga trayectoria de 35 años de humor a disposición de las personas que piensan que la ficción tiene que adaptarse al particular y restringido gusto,”así, que xenerosamente pasamos a ilustrar as súas mentes para que poidan aprender a rebaixar o seu sentemento de ofensa”.

En un comunicado firmado por Clara Castilla, define el humor como “un código, unha convención creada e pactada pola sociedade para analizar a realidade, para criticala, deformala, contestala ou ridiculizala.”. Y el Entroido “a máxima expresión festiva desa liberdade, da que nos dotamos as sociedades avanzadas e democráticas para mellor vivir”. Dice que de hacer caso a insólitas opiniones “teriamos que cuestionar, tamén, unha boa parte do cine norteamericano por violento, bélico, sexista e facer apoloxía do terrorismo. E, xa de paso, podemos prescindir dos textos de autores clave da nosa cultura como Aristófanes, Shakespeare, Molière, Emilia Pardo Bazán, Bertolt Brecht, Valle-Inclán, Albert Camus, Dorotea Bárcena, Harold Pinter, Roberto Vidal-Bolaño, Sarah Kane, Samuel Beckett, Franca Rame e Darío Fo ou Sor Juana Inés de la Cruz”.