El grupo municipal del PP, a través de su concejal Pío Milán, insiste en la polémica en torno al servicio de salvamento de playas. Asegura que se cometió una total falta de previsión y pone de manifiesto que en los últimos se están produciendo noticias contradictorias sobre la puesta en marcha del servicio de salvamento y limpieza de playas. "Un día din que todo está perfecto e ao día seguinte se ven obrigados a rectificar. A última contradicción foi vender que xa estaban todos os socorristas contratados e patróns o pasado sábado e tres días despois recoñecen que no poideron cubrir todas as prazas que convocaron".

Pío Millán mantiene que la falta de planificación provocó un arranque tardío y problemático de la puesta del servicio. Dice que tuvieron tiempo más que suficiente para hacer los procesos selectivos en el m es de mayo y si fuese así no existirían la mayoría de los problemas. "O Concello de Cangas puxo en marcha este procedemento o 08/06/2017, cando os demáis concellos xa estaba rematando".

Según el citado concejal, el retraso provocó que no se cumplieran los plazos establecidos par ala publicación del listado provisional y el listado definitivo, para poder estar trabajando el día 1 de julio. También apunta que el retraso provocó que la subvención concedida por la Xunta de Galicia para contratar a 15 socorristas "vai ser minorada, xa que os socorristas tiñan que estar contratados o 15 de xuño e non o día 1 de xulio, como sucedeu, según señala a Base 1.<A contratación será de carácter laboral e temporal, na modalidade de contrato de duración determinada de interese social para os aspirantes seleccionados ao abeiro da subvención e na modalidade de obra ou servizo para o servizo de salvamento de praias do Concello de Cangas... con una duración de tres meses... se ben esta duración inicial poderá ser reducida para o caso de que a posta en marcha do servizo se inicie máis tarde do 15 de xuño, en réximen de xornada completa, cun salario bruto mensual de 1.045.55 euros. para os patróns e de 974, 99 euros para os socorristas>. Afirma Pío Millán que el retraso también supone que no se pudieran cubrir todas las plazas".

El concejal del Partido Popular afirma que "estes feitos non están inventados nin manipulados, ni o grupo municipal do PP ten afán de crear alarma, o que debe facer o grupo municipal. e a labor de oposición, con está facendo, fiscalizando o traballo do goberno local. Reiteramos que non existe explicación lóxica para estes retrasos e esperamos que estes feitos non se volvan a repetir".