Félix Juncal: "Isto sería imposible sen o compromiso da sociedade"

16.06.2017 | 03:17

Alfombristas y corporación municipal de Bueu caminaron juntos en el proceso para lograr que las alfombras florales pasen a formar parte del club de fiestas de interés turístico. El alcalde buenense, Félix Juncal, trasladaba ayer su felicitación a la asociación de alfombristas, a su directiva y a la ciudadanía en general que ha contribuido a la pervivencia de esta tradición. "Isto sería imposible sen o compromiso, o vigor e a forza da sociedade civil. Todos os proxectos que xurden a nivel social debe ser a propia sociedade a encargada de conservalos. Os responsables políticos a pesar do noso empeño non podemos asegurar a súa pervivencia", manifiesta el regidor.

Juncal destaca que la constitución hace tres años de la Asociación Alfombras Corpus de Bueu supuso "un antes e un despois". "Estabamos seguros de que a súa ilusión e a súa forza eran unha garantía de éxito para acadar desta distinción", apunta Juncal, que indica que "agora remata unha etapa e toca seguir medrando".

El alcalde recordó que hace apenas mes y medio la directora xeral de Turismo, Nava Castro, estuvo en el Museo Massó de Bueu en unas charlas organizadas por la propia asociación de alfombristas y en aquel entonces ya avanzaba que el expediente estaba a punto de culminar positivamente.

Compartir en Twitter
Compartir en Facebook
 

Calendario laboral y escolar 2016/2017

Calendario laboral 2017 en Galicia

Calendario Laboral 2017 en Galicia

Aquí tienes a tú disposición todos los días festivos en  Vigo y en Galicia , así como el Calendario escolar 2016/2017 .

 

Enlaces recomendados: Premios Cine