AspUn convoca a las bases para valorar los dos años en el Concello y marcar el rumbo a seguir

La asamblea ciudadana se celebrará mañana, a las 10.30 horas, en la Casa da Cultura de Cangas

05.05.2017 | 03:18

"Revisión dos Documentos Fundacionais, valoración do feito nestes dous últimos anos e proposta de futuro: dirección política dos próximos dous anos e liñas de traballo". Son los asuntos que integran el orden del día de la convocatoria de Asemblea pola Unidade (AspUn), que ha citado a sus bases para mañana, sábado, a las 10.30 horas, en la Casa da Cultura de Cangas.

"Esta asemblea xeral é máis precisa que nunca, xa que hai máis de dous anos que o noso proxecto comezou a camiñar e xa se vai cumprir media lexislatura no goberno municipal", anuncian los representantes de esta formación política, que cuenta con los concejales Ánxela Vizoso, Tomás Hermelo y Eva Rodríguez Calvar formando parte del tripartito en alianza con Alternativa Canguesa de Esquerdas (ACE) y Bloque Nacionalista Galego (BNG).

Documentos accesibles

Desde AspUn señalan que en este tiempo han realizado 37 asambleas, en las que se discutieron principalmente las posturas que debería defender la formación en las sesiones plenarias y aspectos del funcionamiento diario en el trabajo municipal. "Pero xa é momento de actualizar os nosos documentos fundacionais e elaborar a nosa estratexia política para estes dous anos seguintes, así como facer unha valoración do traballo ata a data", insisten los convocantes, que ya han puesto todos los documentos a debate en su página web, con la dirección http://asembleapola-unidade.gal.

Compartir en Twitter
Compartir en Facebook
 

Calendario laboral y escolar 2016/2017

Calendario laboral 2017 en Galicia

Calendario Laboral 2017 en Galicia

Aquí tienes a tú disposición todos los días festivos en  Vigo y en Galicia , así como el Calendario escolar 2016/2017 .

 

Enlaces recomendados: Premios Cine