El PP de Bueu mostró ayer de manera firme y decidida a la plantilla de la Policía Local, algunos de cuyos miembros volvieron a mostrar esta semana su malestar y descontento por la falta de efectivos. "O goberno local está vendendo moitos proxectos, o cal está moi ben. Pero está descoidando o día a día e está desmantelando os servizos municipais", critican desde el principal grupo de la oposición.

Desde la formación popular se hacen eco de las quejas de los agentes, que aseguran que en los últimos tiempos se ha repetido en numerosas ocasiones situaciones en las que solo había un agente de guardia en un turno. "Está pasando esta semana pola mañán e pola tarde. O Concello parece que quere desmantelar os servizos porque hai prazas vacantes e non se convocan, senón que se destinan os cartos a outras cuestións", denuncian desde el PP.

Desde la oposición critican que esta situación no es exclusiva de la Policía Local. "Temos constancia de que na Brigada de Obras hai menos persoal e menos medios. Incluso foi necesario botar man de xente de fóra para manexar unha máquina excavadora do Concello", critican. El PP también hace mención a la plaza de oficial electricista, que lleva más de un año vacante después de la jubilación del anterior funcionario municipal. Al mismo tiempo pone en tela de juicio la idoneidad del actual sistema de contratación para el servicio de limpieza. "Cando a xente xa sabe ben o que ten que facer acábaselle o contrato e hai que volver a empezar", critican desde el PP de Bueu.

Las criticas de la oposición se hacen extensibles a otro de los aspectos que más preocupa en los últimos meses a la plantilla municipal: la nueva Relación de Puestos de Trabajo (RPT). "Están a conseguir que existan enfrontamentos entre compañeiros por culpa das retribucións", afirman desde el PP de Bueu.

"Están anunciando proxectos para os que farían falta dez ou vinte presupostos anuais, tendo en conta a capacidade de investimento do Concello, e mentras tanto teñen o día a día abandonado", insisten los populares.