"Cangas, como concello de máis de 25.000 habitantes, ten que tomar conciencia da importancia do modelo actual de compra e consumo", señalan desde el grupo municipal de Asemblea pola Unidade (AspUn), que propone "avanzar cara modelos de contratación pública nos que se inclúan criterios de carácter ambiental e social" que complementen los económicos o de calidad de la prestación. Esos criterios de "compra verde", "contratación pública sostible" o "compra pública responsable" deben incluirse a corto plazo en los procesos de contratación que realice el Concello de Cangas, y particularmente de consumo energético, señala su portavoz municipal Tomás Hermelo, que firma la moción que se debatirá en la próxima sesión plenaria.

"Debemos apostar progresivamente por enerxías renovábeis, producidas no territorio máis próximo", argumenta, y alude al aprovechamiento de biomasa residual procedente "das mondas e podas dos montes", así como de los residuos producidos en parques y jardines. "Estas accións non só as temos que cumprir desde o Concello, senón a todas aquelas empresas que queiran traballar con nós temos a obriga de esixirllo, xa que esta é a maneira de conseguir un cambio real e efectivo, sendo preciso a medio prazo un Plan de Redución de Gases Invernadoiro".

AspUn entiende que se deben introducir esos criterios en la Directiva sobre contratación pública "en todas as compras municipais nas que sexa posible" y cambiar ya a proveedores con certificación de producción con renovables.