"Destacar que o Concello de Cangas cumpre co obxectivo de estabilidade orzamentaria e co obxectivo da regra de gasto", afirma el concejal de Facenda, Mariano Abalo, al hacer públicos los datos actualizados de la evolución de la hacienda municipal relativos al cuarto trimestre de 2016. Según esos datos oficiales, la deuda viva municipal se sitúa en 14.242.926,50 euros y la capacidad de financiación es de 989.061,70 euros.

"Afrontado xa o pago de amortización e xuros do crédito ICO, o período medio de pago están en 5,19, manténdose por tanto nuns datos históricos para este Concello", destaca el edil, que hace hincapié en que ya se han cumplido las obligaciones con respecto al crédito del Instituto de Crédito Oficial y que la Fundación Deportiva "provocou un pequeno desfase" en las cuentas municipales. "Aínda así, o dato é satisfactorio", abunda. Mariano Abalo reconoce que "queda pendente de materializar e completar" los datos relativos al remanente de tesorería, aunque ya avanza que, por los datos que maneja, los cálculos apuntan a que "estará nun dato aproximado ao do ano anterior".

En resumen, concreta el concejal de Facenda de Cangas, hay datos positivos, aunque la situación llama a la prudencia, ya que "pola importante débeda que arrastra este Concello, segue sendo fundamental un esforzo de seguemento riguroso das contas municipais a efectos de conquerir conxugar a estabilidade orzamentaria coa capacidade inversora", concluye.