"Fálame sempre! é máis que unha frase curta. É unha chamada á amizade, a coidar uns dos outros. É darlle valor á conversa, á escoita, a fomentar a unión e a irmandade entre as persoas". Esa frase se ha elegido como título de la campaña que pone en marcha la Concellería de Servizos Sociais, Igualdade e Sanidade de Cangas, en colaboración con la Federación Española de Municipios e Provincias (Femp) para promover el consumo responsable en bares. Tiene como objetivo principal "traballar cos hostaleiros e hostaleiras en torno á idea de poñer en valor a dimensión emocional dos seus negocios", explican sus promotores, que contactarán con la clientela para retratar y recoger su historia como grupo, y pone la atención en el bar "como espazo emocional de entorno positivo onde o importante é a conversa e os coidados que os grupos teñen uns cos outros, non o que se bebe".

Entre las acciones a realizar figuran la elaboración de un vídeo promocional donde actores y actrices de Cangas desarrollan un momento "Fálame sempre! en un bar y convidan a los ciudadanos a encontrarse en la conversación, así como encuentros de coordinación y presentación con los hosteleros (los próximos días 20 y 21 de diciembre) e interacción en los bares adscritos a la campaña donde se recogerán, en retrato o audiovisual, los grupos "Fálame sempre!, persoas que se están a divertir e poñen en valor o bar como espazo de encontro e que se xuntan con outras persoas para compartir a súa emoción e a súa historia de grupo". Los trabajos estarán colgados en la página web del Concello y en las redes sociales, indican desde la Concellería de Servizos Sociais, Igualdade e Sanidade, que dirige Tomás Hermelo.

Las personas que precisen mñas información o quieran inscribirse pueden ponerse en contacto con el coordinador de la campaña, Alberto Casqueiro, en el Servizo de Prevención de Drogodependencias del Concello de Cangas, en la Avenida de Ourense 46