"Hai que ter moita cara e non ter vergoña para responsabilizar a este goberno dos vertidos na ría de Aldán con acusacións de 'goberno mintireiro e un lastre para Cangas' do líder do PP local, José Enrique Sotelo", manifiesta la concejal de Obras y Servicios, Mercedes Giráldez. La edil del gobierno afirma que el lastre fue el PP para toda la ciudadanía de Cangas en todos los años en los que gobernó, sin resolver problemas y dejando hipotecas como el contrato del agua y otros, "sen saber facer oposición responsable só soltar descalificacións e mentiras e sen traballar o máis mínimo. Se este concelleiros se preocuparan verdadeiramente desta situación xa tería encarado este problema cando gobernaban eles, porque os verquidos ao río non xurdiron agora, nin neste mandato, os problemas de verquidos eran habituais desde fai anos nos que aparecían cada vez que se producía un atasco na rede o unha falta de capacidad e do pozo de bombeo próximo o que explica a acumulación e o problema na calificación das zonas".

Mercedes Giráldez recuerda que el pasado día 19, tal y como se comprometió el gobierno en el pleno, se dio traslado al PP de un informe de actuación y se puso a disposición de todos los grupos para que pudiera ser consultado en el despacho de la concejalía de Obras. "Neste informe se indica claramente cal era a actuación, o que atopamos e o que se fixo, o que está claro é que nin pasaron polo despacho neste tempo nin se preocuparon de leelo e pasar por secretaría para consultar a carpeta. Non fai os deberes e logo lanza acusacións na prensa".

Giráldez le recuerda al concejal del PP Jesús Graña que tal y como solicitó tiene un informe completo y acceso al expediente. Le pide que trabaje un poco. "Só como anécdota o informe de analítica das augas da praia de Vilariño ao carón de San Cibrán deron resultado de calidade excelente". La edil pide a José Enrique Sotelo que sepa de lo que habla. "Primero, a obra final é da UTE Gestión Cangas, concesionaria do servizo, non o concello e foi unha actuación de emerxencia para resolver eses verquidos que nos últimos meses foron a máis. Esta concelleira desde que xurdiu o problema preocupouse do tema, falou co técnico da Cofradía de Pescadores, con Augas de Galicia, coa empresa concesionaria do servizo de auga e cos técnicos municipais".

Vandalismo

Mercedes Giráldez le pide al PP que no se preocupe por los restos de baldosas que están en el fondo del río Orxas, porque serán retirados, aunque señala que, curiosamente, hace unos días en los que esos restos no existían. "Pasaría coma coa baranda, ninguén viu pero apareceu rota no fondo.". La concejal aporta pruebas de lo complejo de la reparación y la prueba de que no había restos hace solo unos días, "igual podería preocuparse de buscar aos que en Aldán se dedican a romper e destrozar os bens públicos e denuncialos".