Pazos recrimina esta vez a Mera y ASpUN insiste en sus acusaciones al edil de Cultura

El alcalde afirma que "non estamos obrigados a ser amigos nin a tomar café xuntos, pero temos en Cangas un obxectivo común" -El PP exige explicaciones

08.09.2016 | 03:16

El PP entró en la polémica de las Fiestas del Cristo, mientras que alcalde de Cangas, Xosé Manuel Pazos (ACE) recrimina a su concejal de Cultura, Héitor Mera, que continuara con la controversia y asegurara que la edil de ASpUN Eva Rodríguez Calvar se comprometiese el año pasado con cinco establecimientos para tener sitio en la explanada de Ojea en las fiestas de 2016.

Para Xosé Manuel Pazos se está llegando a un grado de irracionalidad en esta polémica que no es normal y dice que lo mismo que respaldó en su día a Héitor Mera, ahora lo no hace. Asegura que está convencido que Eva Rodríguez Calvar también actuó correctamente y que con respecto a la adjudicación directa del sonido de las fiestas por 15.000 euros, Héitor Mera se equivoca, porque en ese dinero se incluían también otros conceptos.

Pazos hace un llamamiento a la prudencia y dice que hay reuniones de gobierno y juntas de gobierno donde estos asuntos se pueden discutir. Afirma que parece una lucha de adolescentes y lamenta que se hubiese llegado a este punto. "Non estamos obrigados a ser amigos nin a ir a tomar café xuntos, pero sí a tirar en unha dirección polo ben de Cangas", concluye el regidor local.

Por su parte, Asemblea pola Unidade elaboró ayer un comunicado en el que afirma que no va a entrar en valoraciones ni acusaciones personales sobre compañeras del gobierno de Cangas, pero no se retracta de su conducta que provocó la polémica. "A nosa denuncia pública, baseada no informe presentado por escrito ao resto de grupos o día 22 de agosto en Xunta de Goberno locales e posteriormente presentado por rexistro municipal o 30 de agosto, que non tivo resposta, refírese a ausencia de prodecementos previos na xestións das Festas do Cristo. Formamos parte dun equipo de goberno no cal existe un compromiso coa transparencia e, como tal, nos sentimos responsables na falta de transparencia en calquera dos procedementos públicos que fai o Concello de Cangas coa veciñanza. A Asemblea pola Unidade entende que é preciso manter e garantir a transparencia en todas as xestións municipais. Se existe algunha dúbida acerca dos procedementos feitos no ano anterior, a Asemblea ten a documentación pertinente para dar resposta as acusacións vertidas".

El PP afirma que ante este cruce de acusaciones de miembros del gobierno tripartito, el gobierno municipal está obligado a explicar con la mayor claridad posible la gestión de las fiestas del Cristo durante los años 2015 y 2016.

"Por todo elo, dende este grupo municipal esiximos que se nos faga entrega inmediata das contas correspondentes ao ano 2015 e que coa maior urxencia posible se facilite información sobre as contas do ano 2016. A maiores deberían presentar un informe exhaustivo onde se aclaren que todos os procedementos adminstrativos relacionados coas festas foron elaborados repectando a legalidade, e se non fora así, deberían por de manifesto cales son os actos en que se incumpliu a legalidade identificando tamén ás persoas responsables de ditos actos. Volvemos a repetir que as recentes manifestacións dalgúns membros do goberno sobre irregularidades na xestión das festas son moi graves, estase a falar de que os gobernantes actuais do Concello de Cangas no respectan a legalidade. Ante o cruce de acusacións necesítase que se traslade os veciños una explicación de cómo se xestionaron a festas do municipio dos anos 2015 e 2016", insiste el PP.

Compartir en Twitter
Compartir en Facebook
 

Calendario laboral y escolar 2016/2017

Calendario laboral 2017 en Galicia

Calendario Laboral 2017 en Galicia

Aquí tienes a tú disposición todos los días festivos en  Vigo y en Galicia , así como el Calendario escolar 2016/2017 .

 

Enlaces recomendados: Premios Cine