La concejala de Obras e Servizos de Moaña, Marta Freire, cargó contra el edil del PP, Antonio Sánchez, por su exigencia de que se repusiesen los cristales de las marquesinas de las distintas paradas de autobús que se encuentran rotos.

Según Freire, el PP "debería ir máis veces polo Concello e informarse das tramitacións que fai o equipo de Goberno". En este sentido, apunta a que la reposición de estos cristales dañados fue adjudicada a una empresa local "e se van repoñer en canto retomen a súa actividade os traballadores, que colleron as vacacións no mes de agosto".

Antonio Sánchez, por su parte, reclamaba una actuación en los postes de los campos de césped artificial anexos a los colegios de Reibón y Seara. La edil de Obras reconoce que estos postes presentan un peligro evidente de derrumbe "pero xa o presentaban durante o mandato do PP no Concello e agora se están cambiando". Señala que el bipartito acordó comprar los postes nuevos esta misma semana y el personal de Obras tiene previsto acabar su sustitución la próxima semana.