Aunque el Concello de Moaña tiene un amplio y variado programa dedicado al Día das Letras Galegas, el concierto de Xardín Desordenado de ayer en el auditorio Daniel Castelao era el más ambicioso, aunque solo fuera por su presupuesto. El grupo contó ayer con la aceptación del público en un ambiente muy propicio para las reivindicaciones. Pero también ayer se celebró el Festival das Letras Galegas organizado por la Asociación de Mulleres de Moaña en el IES As Barxas. El festival comenzó a las 22.00 horas.

Para el martes, el Día das Letras Galegas, el Concello de Moaña organizó el Festival Folclórico das Letras Galegas, en el palco de la alameda de Moaña, con la participación de la ACF Charaviscas, Breogán, Solaina y Banda de Música Airiños do Morrazo, a partir de las 18.30 horas. También el martes se presentará en el salón de plenos del Concello de Moaña el "Caderno e Audovisual Manuel María, realizado por la Asociación Cultural Nós. En los citados cuadernos, cuyo autor es Manuel Anxo Méndez, se recuerda la presencia de Manuel María en Moaña. En este sentido se señala que en la primavera de 1976 Moaña tuvo la oportunidad de escuchar a Manuel María en un acto organizado por el Ateneo de Moaña. "Pouco tempo despois, no colexio público de Reibón en noutros centros de Moaña procuramos durante moitos anos ensinar ao alumnado a poesía de Manuel María, empregando algunhas unidades didácticas... Anos máis tarde, o grupo carnavalesco Os da Taza cantou en moitos lugares o poema O Carro. Tivemos a sorte de escoitar a súa poesía tamén en Moaña, interpretada por Fuxan os Ventos, Mine Mero e por Suso Vaamonde, no desaparecido Cine Veiga... O Día 5 de outubro de 2006, o Concello de Moaña, sendo alcalde Xosé M. Millán Otero, adoptou un acordo por unanimidade sobre a denominación de rúas na urbanización do Rosal. Entre elas o denominado Paseo do Poeta Manuel María, a carón do río das Barxas, desde a rúa Purificación P.Prado ao pavillon do Rosal. Na acta do pleno da corporación argumentábase: É un dos escritores galegos máis importantes do século XX, autor dunha estensísima obra poética e teatral... También se recuerda en estos cuadernos como Manuel María fue homenajeado en Moaña el día 20 de junio de 2009 en un acto en el que el poeta cangués Bernardino Graña compartía honores.

Los actos del Día das Letras Galegas en Moaña se extenderán hasta el día 28 de mayo. El día 22 de mayor está prevista la inauguración de un busto de Rosalía de Castro realizado por la Escola de Canteiros de la Diputación de Pontevedra en los jardines del Centro Cultural Rosalía de Castro de Domaio, a las 12.00 horas.