Sotelo replica que se multó tres veces al mismo vehículo en 7 días en este mandato

Insiste en que actuó siempre desde la legalidad y acusa al alcalde de mentiroso compulsivo, sectario y sin valores

18.03.2016 | 03:09
Xosé Manuel Pazos y José Enrique Sotelo. // Gonzalo Núñez

José Enrique Sotelo (PP) replica. Insiste en que siempre actuó amparándose en la ordenanza municipal cuando decidió conceder al empleado de Nardo Faro Lagoa, socio del PP en el gobierno pasado, la tarjeta ilimitada de tiempo para estacionar en el Casco Vello. Afirma el exregidor de Cangas que quien debe dar explicaciones es el alcalde actual Xosé Manuel Pazos, "que pretende desviar a atención do día a día do concello con fogos de artificio, sabendo que está mentindo". El regidor mostró ayer documentación que le servía para mantener Sotelo anuló las multas al mencionado empleado siete meses antes de autorizar la tarjeta".

Sotelo insiste en que se guió por la ordenanza que realizó el tripartito BNG, PSOE, ACE. "O traballador tiña unha tarxeta provisional mentras non se tramitaba a definitiva. As multas que non foron alegadas tiveron que ser pagadas como calquer cidadán. Non podía ser de outro xeito, o fronte do goberno da mentira está un mentiroso compulsivo, ó que o cargo lle queda demasiado grande, supoño que será polos seus antecedentes no mundo do teatro, o que eu respeto, pero pretende que todos vivamos nun mundo de fantasía. Insisto, nunca retirei ningunha multa, se cumple a lei estrictamente como os técnicos consdieraron se debía tramitar o expediente, e aceptáronse as alegacións efectuadas por un particular porque tiña unha tarxeta que permitía o estacionamento nesa zona, e pesar de tela, sorprendentemene, era o único multado. Ata 13 veces en pouco máis de 6 meses, seguramente era casualidade que entre o 21 de junio de 2016 y el 27 de junio de 2016 multárase tres veces o mesmovehículo e foran as única multas que se emiten con ese talonario".

El exalcalde aporta copia del informe técnico elaboradoel 1 de agosto de 2013, donde se solicita al ORAL que procede al archivo de los expedientes sancionadores, apoyándose en el artículo 4 de la ordenanza, que según los informes de la Policía Local solo permite establecer zonas de exlusividad de aparcamiento, perono solo para una persona, sino para todas.

Sotelo asegura que el PP nunca actuó ni actuará de la forma en lo que lo hace este alcalde, de forma sectaria y revanchista, "eso é para a mal chamada esquerda progresista, que sen principios e valores arastranse para conquerir poder".

Compartir en Twitter
Compartir en Facebook
 

Calendario laboral y escolar 2016/2017

Calendario laboral 2017 en Galicia

Calendario Laboral 2017 en Galicia

Aquí tienes a tú disposición todos los días festivos en  Vigo y en Galicia , así como el Calendario escolar 2016/2017 .

 

Enlaces recomendados: Premios Cine