La maestra e integrante de la Asociación de Mulleres de Moaña Elisa de la Peña se convirtió en la protagonista de la Festa da Muller Traballadora que programó este colectivo ayer para poner fin a una semana repleta de actividades. Elcolectivo organizó en secreto este homenaje "para unha muller que o merece, por todo o traballo que leva feito por Moaña como mestra e dentro desta asociación", apuntó la presidenta, Isabel Lorenzo.

Distintas integrantes de la asociación tomaron la palabra e incluso hablaron la alcaldesa y la concejala de Servizos Sociais, ante una homenajeada visiblemente emocionada. Elisa de la Peña explica que "foi unha tarde preciosa. Non agardaba esta homenaxe, estou emocionadísima, pero como xa dixen as homenaxeadas teñen que ser todas as mulleres que conseguiron sacar adiante un traballo e criar aos seus fillos soas, porque os seus homes estaban embarcados ou emigrados", relató con humildad.

La homenajeada se deshizo también en elogios hacia la Asociación de Mulleres, el colectivo más numeroso de la comarca y el que abarca más actividades de distinto tipo. "Fan unha labor enorme organizando cursos, actividades e excursións que lle proporcionan unha alternativa de ocio a moitas mulleres", apuntó.

Durante la fiesta se proyectó una sucesión de fotografías de la vida de Elisa de la Peña, que estuvo acompañada por su marido, Manuel Méndez, e hijos. Sus compañeras Chiruca y Ana Blanco le dedicaron una canción compuesta para ella y le regalaron la letra enmarcada. También la agasajaron con una figura de Sargadelos y una planta.

La música tomó protagonismo hasta bien entrada la noche. Actuaron las pandereteiras del colectivo y los músicos Xavier Blanco y Salvador Meira. El local se convertiría en una pista de baile tras la puesta de sol.