La concejalía de Benestar Social, Muller e Igualdade de Moaña emitió un comunicado de condena al "feminicidio" de la localidad lucense de Becerreá. Desde el Concello recuerdan que este año ya fueron asesinadas por la barbarie machista 10 mujeres en todo el Estado. Lamentan este último caso en Galicia, con el asesinato por disparos de su pareja, Ana Gómez Nieto, de 40 años y natural de Pedrafita.

"A violencia de xénero converteuse nunha auténtica lacra que debemos combater dende todos os ámbitos sociais, de xeito que a nosa concienciación axude a salvar vidas", indica el comunicado oficial del Concello. Desde la concejalía apelan a que Ana Gómez "non se converta, baixo ningún concepto, nun número más de tantas desaparecidas neste país". Reclaman, por lo tanto, que las víctimas de la violencia machista tengan nombre y apellidos así como "cara e historia, co fin de que non queden na indiferenza" y se incremente así la implicación social.

El comunicado apela a la esperanza de muchas mujeres que "foron quen de saír desta situación" y recalca el apoyo de las instituciones para que las víctimas "non estean soas".