El BNG pide consenso y un nuevo plan de transporte metropolitano

Giráldez espera que no se instrumentalice de forma partidista el proceso

05.02.2016 | 02:30

El BNG de Cangas, a través de su portavoz, Mercedes Giráldez, considera que hay cuatro aspectos que hay que afrontar en el debate actual en torno al Área Metropolitana de Vigo: retomar el camino del consenso, competencias y financiamiento, nuevo plan de transporte metropolitano y ampliación del número de concellos que conforman el área y modificación del sistema de participación de cada uno de ellos.

Para el BNG es indispensable que se proceda a una reforma de la ley actual "no que as posicións de parte dean lugar a un entendemento que logre situar o seu desenvolvemento como obxectivo común de tódalas formacións políticas e administracións implicada. No BNG entendemos que ese desenvolvemento debe comenzar polo acordo na cesión de competencias e dotación de financiamento, así como un novo plan de transporte metropolitano. Semella que comeza o camiño do consenso logo das últimas novas tras as reunións dos alcaldes".

El BNG considera que descargar todo el peso del financiamiento de los servicios del Área en los concellos choca co el sentido de lo que debe ser un área metropolitana. "Non se pode abordar seriamente a creación dunha área senón hai compromiso de transferencia inmediata de competencias. Se non hai calendario de transferencias de competencias e non hai financiamento, non serve para nada".

Mercedes Giráldez dice que es necesario vertebrar el transporte para atender debidamente las necesidades de movilidad de población. "Non é de recibo que a Xunta elaborase un plan de transporte metropolitano no que retén as súas competencias e estableza o transporte metropolitano de xeito unilateral. e mediante convenios bilaterais con cada concello".

Asegura que el BNG de Cangas apoyará las iniciativas que conlleven un futuro desarrollo armónico y sostenido con una actuación colectiva fundamentalmente mancomundada y que recoja las voluntades de los concellos para que el resultado final sea adecuado a las demandas y necesidades. "En Cangas existe vontade de consenso entre todos os grupos e agardamos que ninguén faga unha instrumentación partidista do proceso", advierte Giráldez.

Compartir en Twitter
Compartir en Facebook
 

Calendario laboral y escolar 2016/2017

Calendario laboral 2017 en Galicia

Calendario Laboral 2017 en Galicia

Aquí tienes a tú disposición todos los días festivos en  Vigo y en Galicia , así como el Calendario escolar 2016/2017 .

 

Enlaces recomendados: Premios Cine