El gobierno municipal de Cangas está tranquilo respecto a la petición de información que el PP solicitó sobre las facturas de los gastos de obras de reparación en los colegios públicos. El líder de PP en Cangas, José Enrique Sotelo, hablaba de facturas con irregularidades y solicitó por escrito a la Interventora un informe al respecto.

Ayer la concejala de Obras y Servicios del Concello de Cangas, Mercedes Giráldez (BNG) salía al paso de las declaraciones de José Enrique Sotelo y aseguraba que las facturas presentadas por la empresa que realizó los trabajos, una fue tramitada correctamente y otra devuelta para su correcta tramitación. "O PP primeiro denunciou e presentou un escrito indicando que esas obras no estaban iniciadas en decembro e que foran o día 14 de xaneiro, cando era totalmente falso, como era evidente e corroborado polos téncios e comunidade educativa. Unhas estaban completamente rematadas e outras niciadas. Desmontada a mentira presenta outro escrito porque dí que falta unidades de obra prezo unitario. Non son eu que vou dicir se as facturas están ben feitas, para eso están os técnicos municipais, pero dicir que desde esta concellería somos escrupulosas. Se solicitan varios orzamentos, se realizan seguimentos, se revisan facturas e se presentan informes técnicos que acreditan a realización das obras antes de que os servizos económicos fagan o pago.

Comenta Mercedes Girálde z que el dinero público es de todos y se debe tener un control para gestionarlo con eficacia y eficiencia y no como hizo el anterior gobierno, "cando encargaba traballos e servizos por detrás e sen recoñecemento do anterior concelleiro de área en moitos casos á mesma empresa sen comparar prezos e pedir orzamentos, que só o pasado ano ascenderon a máis de 150.00 euros entre pequenos traballos consecutivos e adxudicación de obra. Todas eas estamos revisando e solicitando informes de intervención porque hai serias dúbidas xa que foron traballos e servizos consecutivos. Giráldez aporta los presupuestos de las obras de los colegios que tanto molestaron a los miembros del Partido Popular, con las mediciones y unidasde de obra. El informe técnico, según señala, Giráldez, está en Intervención. "As obras están a vista de todos. Como xa teño comentado o que realmente lle molesta ao PP é que se está atendendo como se mercen aos centros de ensino públicos e que estamos traballando e xestionando , non con caciquismo e soberbia como eles están acostumados e non con transparencia, con eladade para co pobo de Cangas, porque vemos a política coma servicio público e non como eles".