"Levamos xa varios días no que algúns pais de alumnos do colexio A Rúa nos fan chegar as súas queixas sobre a falta de calefacción no centro", afirman desde el grupo municipal del PP de Cangas, que advierten que esta situación dura ya 15 días y que los primeros afectados son los escolares, que prefieren "saír das aulas a dar clase que permanecer nelas, xa que a temperatura é máis agradable fora -porque quenta o sol- que estar dentro da aula onde non se para de frío". La concejala Dolores Hermelo constata que, en efecto, las clases de lectura y algunas otras se están impartiendo en el exterior ante los problemas de frío que padecen dentro, y la situación "empeora coa baixada dos termómetros".

Los populares critican que esta situación se prolongue en el tiempo y que desde el Concello no se den explicaciones. "Os pais non teñen coñecemento do que está a suceder; non saben se é por un problema técnico (unha avería), se se debe á falta de combustible ou se o que pasa é por falta de vontade de arranxar o problema", mientras los alumnos del centro debe soportar unas condiciones "que non son as máis adecuadas". No es de recibo, dicen, que en pleno mes de diciembre un centro escolar esté sin calefacción, y lo atribuye a "unha mostra máis de desidia e abandono", a la que urge darle solución.

Competencia municipal

El Partido Popular recuerda que es el Concello quien tienen las competencias de mantenimiento de los centros escolares y está obligado a resolver la situación, ya sea con medios propios o a través de la empresa contratada para ello, pero no que no se puede tolerar es que la situación se mantenga durante dos semanas sin que nadie la resuelva. "A todos se nos enche a boca cando falamos dunha educación de calidade, pero o que temos que facer é traballar e pornos as pilas, xa que a calidade mídese tanto en pedir a gratuidade dos libros como en calefactar as aulas para que os nenos poidan estar na escola como teñen que estar", insiste la concejala Dolores Hermelo, que demanda al Concello "un esforzo extraordinario" y sus responsables se acerquen al colegio A Rúa, envíen a los técnicos de mantenimiento y solucionen el problema "sen máis esperas".