La oposición reprocha falta de valentía política

29.10.2015 | 02:49
La junta de portavoces municipal se reunió ayer tarde. // S.Álvarez

Nada más tener conocimiento del auto del juzgado el alcalde procedió a convocar una junta de portavoces para dar explicaciones a los grupos de la oposición, que antes de entrar ya habían empezado a fijar su posición. Desde el PP felicitaron a los vecinos del edificio Pintos por las medidas cautelares acordadas por el tribunal y que atribuyen a un triunfo en exclusiva de los propios residentes. "Unha vez máis foi a presión e movilización dos afectad@s, que non culpables, quenes forzaron unha actuación por parte do alcalde, que non se quixo comprometer politicamente nun problema de calado como este, deixando aos veciños completamente orfos da protección do alcalde e do seu goberno", afirma la portavoz del PP, Berta Pérez. La edil argumenta que esa protección municipal "era unha obriga moral e xurídica, tal como fixera noutras ocasións, como no edificio de As Meáns".

El portavoz de ACB-SON, Julio Villanueva, también mostró una satisfacción no exenta de reproches al gobierno local. "Ao igual que se levantan reparos de Intervención tamén se podería revogar a orde desaloxo co informe en contra de Secretaría", defiende. "Botamos en falta unha decisión política e máis valente. Porque o legal non é o mesmo que o xusto", subraya.

El portavoz del PSOE, José Manuel Vilas, manifestó por su parte que "alegrámonos moito desta suspensión xudicial" y felicitó a los vecinos del edificio Pintos. "Agora tamén hai que ver que pasa co resto de recursos presentados", apuntó el portavoz socialista.

Compartir en Twitter
Compartir en Facebook
 

Calendario laboral y escolar 2016/2017

Calendario laboral 2017 en Galicia

Calendario Laboral 2017 en Galicia

Aquí tienes a tú disposición todos los días festivos en  Vigo y en Galicia , así como el Calendario escolar 2016/2017 .

 

Enlaces recomendados: Premios Cine